XoXo, Mandygirl

Har letat efter Giant Mirror (namnet på min superstora spegel jag ofta bär med mig) i två dagar nu utan resultat. Börjar tro att någon rövat bort henne från mitt rum utan att lämna något som helst spår. Blir tvungen att ta upp sökandet senare i vilket fall, nu måste jag slita mig från datan och hindra mig själv från att klicka hem något.. Åhh, det här är svårare än vad jag någonsin kunnat tro. I drygt fyra månader måste jag avhålla mig från shopping. Minst.

Till råga på det får jag den här månaden mer pengar än vad jag någonsin har haft på mitt konto vid ett och samma tillfälle, men neeeeeeeej inga kläder: allt måste sparas.


Men sen finns det ju alltid ett ljus i slutet av tunneln...
JULKLAPPAR TILL MIG? NEJ MEN GUD SÅ UNDERBARA NI ÄR. Detta önskar jag mig:

för att jag inte vill frysa om mina fossingar

 

för att jag är lite kär i ralphie

för att det är en potentiell nyårsklänning

 


för att jag vill likna en bakelse

 

Jag längtar faktiskt efter julen, tro det eller ej

 

Love, Manda






Kommentarer
Postat av: Alex

du skulle ju inte ha några julklappar

2010-11-17 @ 23:53:51
URL: http://alexitas.se
Postat av: mand

situationen har ändrats.

2010-11-18 @ 00:55:07
URL: http://tessmanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0