Hello and Goodbye

Håller på att slå mig fri från facebooks klor. Från och med idag, och fram till jul (kanske ännu längre om jag lyckas hålla mig.. förmodligen inte dock) ska jag undvika den beroendeframkallande sidan, och därmed kan ni endast nå mig via min mobil. Den här veckan blir den sista jag ens är inne på sidan eftersom jag måste läsa allas svar på mina frågor ang. huden och det. Har till och med stängt av mitt internet på mobilen för att inte gå in. Och tro mig, det är det svåraste.

Kommer försöka undvika bloggen så mycket jag kan också. Har ett pluggschema som jag måste följa till 100 för att klara av allt nu.

Aja, now u know the drill. Seeeeeeeeeeee youuuuu!


 

Love, Manda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0